Otsikko kuvaa mun fiilistä kyllä tällä hetkellä, ja ainaki ne jotka on mun kavereita facebookissa tietää syyn: MÄ SAIN LUVAN LÄHTEE TAMPEREELLE, ja äiti antaa mulle rahaa. En tajua mistä se ne vetää, mutta ku se kysy multa et "miten pienellä summalla sä siellä pärjäisit?"  Aattelin et se antaa ehkä 80€, josta vähennettäis sitten se junamatka, about 30€. Mutta ei, sehän kysyy: "Pärjäätkö sä jos annan sulle 150€, josta vähennetään se junamatka?" Olin ihan shokissa ja itkin melkein ilosta, MÄ PÄÄSEN NÄKEMÄÄN PAAVOO JA KAIKKIA. 

Janna lupas kierrättää mua autolla ympäri kaupunkia ja näyttää kaikkia hienoja paikkoja, saatte sitte kunnon Tampere -postauksen :)

Nii ja olipa hyvä idea mennä eilen hennalle yöks: Katottii leffoja, ja en sitte nukkunu koko yönä ja nyt se tuntuu ♥ Itkin vaan kaikkien leffojen aikana ja yh.. itkuparkunyyhky. 
 Tänään pitäis jaksaa ylivieskaan pelaamaan ja sen jälkeen pikasesti haapajärvelle, sen jälkeen suunnaksi Tampere, en voi vieläkään uskoo että tää on totta :''')

SE ON SIIS HEIPPA VIIKOKSI, TUUN VASTA ENS VIIKON TORSTAINA POIS SIELTÄ. KOMMENTOIDA SAA, JA SAA MUHUN PITÄÄ YHTEYTTÄKI. NUMERON SAATTE KYSYMÄLLÄ, MYÖS HENNALTA VOI KYSYÄ ;)

- ellu ♥