Heippa taas vaihteeks ♥ Mulla on tylsää nii tulin postaamaan, onko mulla elämää? - No ilmeisesti ei. 

Eilen oli Katan ja Henpan kans kivaa kylällä, käytiin syömässä ja ettimässä - ja löytämässä - mulle juhlakengät, ku ens viikon lauantaina äitin sisko menee naimisiin ja mun piti ostaa uuet kengät :) Sitte palloiltiin muuten vaan ympäri kyliä, puol neljän aikoihin lopulta minä ja Henppaki häippästiin, Kata ku oli lähteny jo aikasemmin, valmistautumaan peliin.

Lähettiin siis Nivalaan pesäpalloo hakkaamaan, ja 0-2 voittohan sieltä sitte tuli ! Oma peli ei kyllä kulkenu & tuli kiva merkkivirhe mutta tota joo.. Oli hauskaa Nivalan Rollssissa, taas syömässä.. Eipähän pääse laihtumaan tällä menolla. 

Joo-o. Tänään tiistaina sitten heräsin aikasin, koska oltiin sovittu Kaisan kans että mennään uimaan 11.15. No mehän mentiin, oli hauskaa ja sai taas nauraa kunnolla ! Puhuttiin kaikenlaista, lopulta sit kuitenki lähettiin kotiin. Äiti tuli neljän jälkeen töistä, lähettiin samantien ostamaan mulle ne kengät, niistä + mun mekosta kuvaa sitte enslauantain jälkeen. Siitä jäin sit Henpan kans kylälle, sielä chillailtiin ja hauskaa oli ! :---D Näin pitkästä aikaa myös Jannaa, veljeni entistä tyttöystävää siis. Sehän oli jo pienissä maisteissa, mutta ei se mitään.. Sitte käytiin TAAS Hennan kans Rolssissa, hohhoijjaa... Ei ole läski olo ei.


"AI MITÄ o__o"


"Ai onks tää susta kypsä ranskalainen?"

Joo-o. Aattelin tän postauksen alussa, että saan hehkuttaa teille että pääsen Paavon luo Tampereelle, mutta arvatkaa vaan pääsenkö? :) Ilmeisesti pitää soitella Jannalle ja sanoo että lähtekää mihin aikaan tykkäätte, en oo tulossa, koska ei oo rahaa. Alkaa vituttaan tää oikeesti, tänään soittelin jo Paavollekki ja varmistelin että sopiihan se jos tuun, se kuulosti oikeen iloselta ja kysy vielä että voinko olla torstaihin asti, ku eka sanoin että pitää lähtee jo tiistaina... ;__; Miksei meillä ikinä oo rahaa sillonku oikeesti haluaisin jotain, mutta ei, en ilmeisesti pääse Tampereelle näkemään mun veljee, sen uutta kämppää & tyttöystävää, enkä Jannaa & sen pikkusiskoo. Ei toki itketä tai mitään, olin jo ihan innoissani koko asiasta mut pilalle meni seki, ei pitäis ees toivoo mitään tämmöstä ku ei se ikinä onnistu. Pitää vaa perjantaina lähtee taas yksin nyhjäämään Jyväskylään, jee, sitähän mä just haluanki.

Onneks huomenna on ees tiedossa yökyläily Hennalle, siitä ei seuraa mitään hyvää .. :--D Tulee mieleen viime kesä, kaikenlaista tapahtu sillonki.. Mutta joo. Huomenna pitäis selvitä puhelusta Paavolle ja Jannalle, tiiän että ne molemmat pettyy ihan helvetisti, Jannaki sano vaa että: "Toivottavasti pääset kans.." ja kaikkee. 

Taitaa tää ilta mennä siinä että itken ja huuan ja kaikkee. Ettäkiittinam.

Mutta toisaalta jos yks ihminen alkaa puhumaan, saattaa olla ees vähä parempi mieli. Oiski.

- ellu.