On muuten aika helkkarin tunnelmallista kävellä syksyllä vesisateessa hautausmaalla Hennan kans. Jos ei ajattele sitä kylmän tunnetta varpaissa ku vesi litisee tennareitten kastuttua ruohikossa ja niin eespäin... Mutta ihan oikeesti, mä jopa ajattelin astetta syvemmälle sielä. Kaikki on tässä, nyt, tässä hetkessä, ei lopun jälkeen tajua enää mitään, ei tunne sitä miten ne elävät nuoret kävelee omien jäännösten päällä ja sitä rataa. Tai mistäs sitä tietää jos ihminen pystyyki jäämään henkenä maan päälle ja sillee, mä oon avoin melkeimpä kaikille teorioille, pistäkää semmosia tulemaan, haluan pohtia niitä!

Vanhat hautakivet on muuten huomattavasti hienompia ku nää uudemmat, niissä on jotenki paljo enemmän tunnetta ja sen semmosta mukana. 

Mutta ettei tää postaus ihan vaan hautausmaalle menis, on mulla vähä piristystäki !

Mäki mietin että miks mun kädesä lukee "Patrik♥" sun muuta. Syytetään onnia, onni sen kirjotti. Ihan tosi....

Ja pakollinen kuva näistä mun söpöläisistä ofc <3 Huomenna taas mahtava päivä koulussa tiedossa, kymmeneltä alkaa, tunti matikkaa ja sen jälkeen lähetään metsäretkelle. Ja kasilla siis ollaan, jippikayjei. 

Joo mutta nyt meitsi lähtee suihkuun, ehkä vähä kertailemaan saksaa ja enkkua ja sitte kiltisti nukkumaan (..jos nyt saisin nukuttuaki, taas vaihteeks univaikeuksia....) että se on moro ja hyvät yöt!

♥ Ellu